Alle competities van Topdivisie en lager beëindigd

23 maart 2020

Voor degene die de berichtgevingen van RIVM en Nevobo volgen hebben deze informatie wellicht al gelezen.

Op woensdag 18 maart maakte de volleybalbond bekend alle competities van Topdivisie en lager te beëindigen. Vanaf vandaag is ook bekend dat de eredivisie, de finale van het Volleybaldirect Open (NOJK) en de halve finales en finales van de regiobekers niet meer worden gespeeld.

Tevens zijn ook alle CMV- en recreantentoernooien gepland na de periode van 6 april geannuleerd.

Vanuit de ORV geldt voorlopig de maatregel tot 31 maart. Wij als vereniging denken wij dat ook deze termijn verlengd gaat worden.

Voor wat betreft de competitie luidt nu het oordeel dat er dit jaar geen kampioen zal zijn. Ondertussen is er een stemming gaande wat er met het afgelopen competitiejaar moet gebeuren en hoe de poule-indeling van volgend jaar vorm gaat krijgen.

Daarnaast hou de Nevobo-pagina in de gaten voor al het actuele volleybalnieuws. Als vereniging houden we de situatie nauwlettend in de gaten en zullen via verschillende media onze leden van informatie voorzien.