Start seizoen 2022-2023

4 september 2022

De schoolvakantie is weer voorbij gevlogen, gelukkig betekend dit ook dat het zaalseizoen weer op het punt staat te beginnen! In deze communicatie volgen een aantal updates en aandachtspunten voor de start van het seizoen.

Trainingschema & wedstrijdschema
Het trainingsschema is niet veranderd. Vanaf maandag 5 september zullen we dus weer van start gaan! Daarnaast vraagt het MFC Kloosterhof graag aandacht om spaarzaam om te gaan met zaken als bijvoorbeeld verlichting en verwarming (van water), voor zover dit van toepassing is voor ons. Het zal geen verassing zijn dat dit te maken heeft met oplopende energiekosten. Laten we dus samen proberen om verstandig om te gaan met ons energiegebruik, zodat deze kosten niet onnodig oplopen voor het MFC Kloosterhof.

Het wedstrijdschema voor de Nevobo wedstrijden is definitief sinds 1 september, deze kun je vinden in de Volleybal app van de Nevobo. Let hierbij op dat er voor de Meiden C nog een aantal (thuis)wedstrijden op een verkeerde tijd staan (in principe is dit altijd 13:30 starttijd) en een enkele wedstrijd nog niet ingedeeld is. Dit komt door een last minute toevoeging van een team en is binnenkort hopelijk allemaal goed verwerkt. Alle jeugdklassen en senioren 3e/4e klassen spelen per half seizoen, in december zal het vervolg hierop komen.

We zijn op dit moment druk bezig met het invullen van het scheids- en telschema, alsmede vervoer voor de jeugdteams. Wij hopen begin aankomende week dit af te kunnen ronden en zullen dit dan met betrokkenen delen!

CMV competitie
Eerste toernooidag staat gepland op 25 september! Betrokkenen zijn of worden binnenkort verder geïnformeerd.

Wij zien jullie graag weer terug op de trainingen om er samen weer een leuk seizoen van de maken! Bij vragen of opmerkingen kunnen jullie terecht bij de trainers, het secretariaat of natuurlijk ondergetekende!

Roy Lameir
TC-Coördinator VV-VAT