volleybal

Over VAT

Volleybal staat voor gezelligheid, teambelang en sportiviteit. Mensen leren met elkaar samenspelen om het best mogelijke resultaat neer te zetten. Tijdens de trainingen worden de fijne kneepjes geoefend en raken ze op elkaar ingespeeld. Als team sta je sterk en samen moeten de punten worden binnen gehaald. Dit is wat de volleybalsport zo mooi maakt.

Volleybalvereniging VAT brengt deze mooie sport al ruim 30 jaar onder de aandacht in de gemeente Woensdrecht. Met gediplomeerde trainers probeert volleybalvereniging VAT te staan voor gezelligheid, teambelang en sportiviteit. De trainingen en wedstrijden worden gespeeld in Multifunctioneel Centrum het Kloosterhof in Hoogerheide.

VAT biedt volleybal aan vanaf groep 4. Hierbij wordt gewerkt met een speciale trainingsopzet waarbij de kinderen balgevoel krijgen en in een team leren spelen. Voor elke leeftijdscategorie wordt er op een uitdagende manier training gegeven met oefeningen die passen bij de leeftijd.

Wij laten u graag kennis maken met volleybal. Zowel voor jongens als meisjes en mannen en vrouwen een erg leuke sport. Meer informatie over de trainingstijden vindt u hier. Neem contact op voor meer informatie.

T-shirtpresentatie 2019 (3)
VAT Dag 2018 (18)